Wednesday, May 30, 2012

Stripes, blue and two bows / Pruge, plavo i mašnice


Volim multifunkcionalne kombinacije, a ovo je jedna od njih, mogu je nositi i na posao, i na piće sa drugaricama, ići na kućnu rođendansku žurku, pa čak i na modnu reviju. Nakon duuugog dana na poslu, našla sam se sa Natašicom (hvalaaa ti mila moja za diiivne sličice), i po običaju, ni umor me nije sprečio da pričam bez prestanka, temama nikad kraja!:) I taman kad sam htela da se slikam, krenula je kiša, ali mi se sreća ubrzo osmehnula, jer je sunce nakon kiše nikad lepše zasijalo, i to pred sami kraj dana, jeeej!:) Čeka me pakovanje, što naravno ne volim, ali zato jedva čekam da pobegnem iz grada i da vidim jednu veoma posebnu osobu...stay tuned!:)
 Photobucket

I love multi-functional outfits, and this is one of them, and it can be worn for work, for going out for a drink with friends,birthday parties, and even to the fashion shows. After looong day at work, I met with Nataša, my lovely friend,  and although I was so tired,  as usual I was talking all the time (call me blabermouth,LOL),
The weather here in Belgrade is so strange, it was raining, but, fortunately, the soon shined! Some serious packing is waiting for me, which of course i don't like, but i can't wait to get away from the city and I see my dear friend...Stay tuned!:)

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

No comments:

Post a Comment